Nørmark Privathospital

man-torsdag 7:30 til 16:00
fredag 7:30 til 14:30

Vi lægger vægt på kvalitet, grundighed og omsorg i en hyggelig atmosfære

Om Nørmark Privathospital

På Nørmark Privathospital har vi kun ét mål, og det er glade og tilfredse patienter, og vi lægger stor vægt på kvalitet, grundighed og omsorg i en hyggelig atmosfære. Nørmark Privathospital har klaret sig flot i den sidste Landsundersøgelse for Patientoplevelser, og patientoplevelsen er medårsag til, at Nørmark Privathospital er vinder af Ishøj Erhvervspris 2015.

Siden Nørmark Privathospital blev grundlagt i 1997, har vi været i konstant udvikling for at kunne give den bedste behandling. I dag giver Nørmark Privathospital et bredt behandlingstilbud til 8.000 patienter om året og vores dygtige speciallæger dækker både ortopædkirurgi, billeddiagnostik, reumatologi, neurologi, gynækologi og mave-/tarm-kirurgi. 

Vision

  • Igennem videreudvikling, innovation og kommunikation med patienter, vil vi skabe en hurtigere og tryggere behandling.

Mission

  • At videreudvikle hospitalet indenfor de tilbudte specialer.
  • At kunne gøre arbejdsgangen mere effektiv og øge kapaciteten uden at gå på kompromis med patienterne.
  • Løbende opdatere vores behandlingsmetoder.
  • Tilbyde de bedste og nyeste behandlingsmetoder til vores patienter.
  • Sikkerhed for at patienten bliver diagnosticeret korrekt, får den rigtige behandling og kun operere de patienter hvor det er den eneste mulighed for bedring. Ved operation kun at bruge godkendte metoder.
  • At patienter får deres diagnose hurtigt så deres behandling kan begynde. Dermed mindskes tiden fra indtrædelse af skaden til endt behandling.
  • Patienterne skal altid kunne føle sig trygge når de vælger at lade os behandle dem. Vi sætter altid patienten forreste række.

Historie

  • Nørmark Privathospital startede i marts 1997 på Parkvej i Næstved, hvor Finn Nørmark åbnede sin første ortopædkirurgiske klinik. Ved hans ankomst til Næstved, fik borgerne for første gang mulighed for at få foretaget kikkertoperation i knæ udenfor hospitalsregi.
  • I år 2000 flyttede Nørmark ortopædkirurgiske klinik til større omgivelser på Strandmarksvej i Hvidovre. Der var to operationsstuer og antallet af ansatte steg fra 3 til 4, foruden nogle konsulenter.
  • Endelig i 2004 blev det nødvendigt at flytte igen. Endnu en gang fik vi flere kvadratmeter og større operationsstuer. Nørmark Privathospital fastansatte for første gang en ekstra læge og dermed også den nødvendige sekretær- og sygeplejerske, så nu var antallet af medarbejdere oppe på 8.
  • I 2006 blev endnu en læge ansat, tillige med endnu mere personale. Samme år investerede Nørmark Privathospital i en åben MR scanner, som blev indviet af Ishøjs borgmester Ole Bjørstorp. Det betød yderligere udvidelse og ansættelse af radiografer og radiologer.
  • I 2009 udvidede Nørmark Privathospital til 800 m2 og en helt ny fløj med en fuldt udstyret billeddiagnostik afdeling så dagens lys. Nu kunne vi foruden MR scanning også tilbyde røntgen, og ultralydsscanning.
  • I 2013 har Nørmark Privathospital udvidet endnu en gang, og vi råder nu over 1400 m2. Vi er nu 30 kolleger, der i det daglige gør hvad vi kan, for at give vores patienter en god oplevelse

Hjælp os med at lære, hvis noget skulle gå galt

Der er hver dag mange mennesker i kontakt med det danske sundhedsvæsen. I langt de fleste forløb går det godt, men nogle gange sker der desværre utilsigtede hændelser eller fejl.

For at vi kan lære af disse og undgå dem i fremtiden, har du som mulighed for at rapportere utilsigtede hændelser til Dansk PatientSikkerhedsDatabase (DPSD). Hvis du som patient eller pårørende oplever utilsigtede hændelse, kan der hentes information via Styrelsen for Patientsikkerheds informationspjece: “Hjælp os til at blive bedre” en hjemmeside under Styrelsen for Patientsikkerhed.

Klager

  • Ønsker du at klage over den faglige behandling eller tilsidesættelse af patientrettigheder eller ønsker du at klage over Patientforsikringens afgørelse om erstatning, kan du læse mere herom på Styrelse for Patientsikkerheds hjemmeside

Erstatning

  • Alle patienter der er tilknyttet Privathospitalet er omfattet af en offentlig erstatningsordning. Det er Patienterstatningens opgave at sikre, at patienter får den erstatning, de er berettiget til efter loven. Du kan læse mere på Patienterstatningens hjemmeside.

Hjælp os med at lære, hvis noget skulle gå galt

Der er hver dag mange mennesker i kontakt med det danske sundhedsvæsen. I langt de fleste forløb går det godt, men nogle gange sker der desværre utilsigtede hændelser eller fejl.

For at vi kan lære af disse og undgå dem i fremtiden, har du som mulighed for at rapportere utilsigtede hændelser til Dansk PatientSikkerhedsDatabase (DPSD). Hvis du som patient eller pårørende oplever utilsigtede hændelse, kan der hentes information via Styrelsen for Patientsikkerheds informationspjece: “Hjælp os til at blive bedre” en hjemmeside under Styrelsen for Patientsikkerhed.

Klager

  • Ønsker du at klage over den faglige behandling eller tilsidesættelse af patientrettigheder eller ønsker du at klage over Patientforsikringens afgørelse om erstatning, kan du læse mere herom på Styrelse for Patientsikkerheds hjemmeside

Erstatning

  • Alle patienter der er tilknyttet Privathospitalet er omfattet af en offentlig erstatningsordning. Det er Patienterstatningens opgave at sikre, at patienter får den erstatning, de er berettiget til efter loven. Du kan læse mere på Patienterstatningens hjemmeside.

Ledige stillinger

Der er p.t. ingen jobopslag

Speciallægekonsulenter indenfor følgende specialer

  • Gynækologi
  • Urologi
  • Dermatologi
  • Reumatologi
  • Neurologi